Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Κάποτε μου ήρθαν δύο καθολικοί


Διηγήθηκε ο Γέροντας Παΐσιος:

«Κάποτε μου ήρθαν δύο καθολικοί.

Ο ένας ήταν ηλικιωμένος και ήξερε γράμματα.

Ίσως να ήταν γραμματέας του Βατικανού ή δημοσιογράφος.
Δεν ξέρω ακριβώς, δεν θέλησα να δείξω ενδιαφέρον μεγάλο.
Μου λέει λοιπόν ο ένας: “Έλα να πούμε το Πάτερ ημών”.
Για να το πούμε μαζί, του είπα, πρέπει να συμφωνούμε στο δόγμα. Όμως μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστί.
Ύστερα μου λέει:
“Μόνο οι Ορθόδοξοι είναι κοντά στο Θεό και μόνο αυτοί θα σωθούνε;
Ο Θεός είναι με όλο τον κόσμο”.....

Ναι, του είπα, εσύ μπορείς να μου πεις και πόσος κόσμος είναι κοντά στο Θεό;

Έχουμε λοιπόν διαφορές.

Είμαστε, φυσικά, παιδιά του Ενός Πατέρα,
αλλά μερικά μένουν στο σπίτι και μερικά γυρίζουν έξω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου